Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2011

«Αγαπάω την ομάδα»

Έπειτα από 10 χρόνια παρουσίας του στις αθλητικές εγκαταστάσεις του Ρέντη και πιο συγκεκριμένα τον Ολυμπιακό, ο Γιώργος Κατσικογιάννης έλυσε τη συνεργασία του με τον σύλλογο και πλέον είναι ελεύθερος να συνεχίσει την καριέρα του όπου ο ίδιος επιθυμεί.

Από 12 ετών βρισκόταν στον μεγαλύτερο σύλλογο της Ελλάδας και όπως ο ίδιος δήλωσε στο gavros.gr έζησε μεγάλες και ανεπανάληπτες στιγμές με την ερυθρόλευκη φανέλα. Παράλληλα, αυτό που τόνισε είναι ότι μακάρι να έρθουν τα πράγματα έτσι στο μέλλον που θα τον φέρουν και πάλι στον Ολυμπιακό.

Ο Γιώργος Κατσικογιάννης μίλησε στο gavros.gr και τόνισε αρχικά: «Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα για αυτά τα 10 χρόνια που έζησα γιατί ήμουν στον σύλλογο από 12 χρονών όταν ήμουν ακόμα μικρό παιδί. Αγαπάω την ομάδα και ευχαριστώ τον σύλλογο για τις στιγμές που μου χάρισε.

Εύχομαι ο Ολυμπιακός να πετύχει τους στόχους που έχει για φέτος και να πάνε όλα καλά μέσα στη χρονιά. Παράλληλα, θέλω να ευχαριστήσω τον πρόεδρο της ομάδας κύριο Βαγγέλη Μαρινάκη αλλά και τον γυμναστή του Ολυμπιακού Χρήστο Μουρίκη με τον οποίο τον τελευταίο 1,5 μήνα κάναμε μαζί προπονήσεις και στάθηκε δίπλα μου».

Αναφορικά με τις στιγμές που έζησε στον Θρύλο και το πώς νιώθει ο ίδιος που έφυγε από τον Ολυμπιακό, σχολίασε: «Κρατάω τις καλές στιγμές που έζησα στην ομάδα, όλα τα άλλα τα ξεχνάω και τα αφήνω πίσω μου γιατί όσο να ‘ναι φεύγω με μία πικρία από τον Ολυμπιακό γιατί δεν πήρα καμία ευκαιρία με τον τωρινό προπονητή τον κύριο Ερνέστο Βαλβέρδε».

Για τις στιγμές που αγωνίστηκε στον Θρύλο και αποτελούσε ενεργό μέλος της ομάδας του Πειραιά, συμπλήρωσε: «Είναι κάτι ανεπανάληπτο να παίζεις με τον Ολυμπιακό και θα θυμάμαι για πάντα τις στιγμές αυτές, Είναι τρομερό να παίζεις στο Καραϊσκάκη με γεμάτες κερκίδες. Ευχαριστώ τον κόσμο και τον Ολυμπιακό για τις απίστευτες στιγμές που μου χάρισαν».

Σχετικά με το μέλλον του και αναφορικά με το γεγονός ότι βρίσκεται κοντά σε μεταγραφή του στη Δόξα Δράμας, είπε: «Αυτό που θέλω είναι να πάω σε μία ομάδα όπως είναι η Δόξα Δράμας που είναι σύλλογος με ιστορία και θέλω να πάρω παιχνίδια και να γίνω καλύτερος για να δείξω ποιος είμαι και τι αξίζω».

Τέλος, ευχήθηκε κάποια στιγμή στο μέλλον να μπορέσει να πάρει και πάλι μεταγραφή στον Θρύλο: «Ο Ολυμπιακός πάντα θα είναι η πρώτη μου επιλογή και είναι η μεγάλη μου αγάπη. Από μικρός είμαι Ολυμπιακός και μακάρι κάποια στιγμή να γυρίσω στον σύλλογο».